Linia Mława - Iława
Służbowy rozkłady jazdy pociągów towarowych 1990/92
Czasy jazdy
Seria i obciążenie lokomotywy | ET21 - 2000 | ET22 - 3200 | ST44 - 1800 | Ty2 - 1300 | Ty2 - 350 | |||||||
Kilometraż zmiany szybkości | Szybkość max. w km/godz. | Nazwa i kilometraż osi posterunku ruchu lub posterunku ekspedycyjnego oraz znaki i skróty |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
70 | MŁAWA 130.39 H, R1, + |
|||||||||||
Iłowo 136.47 H, M, + |
11,4 |
2,6 1,5 |
11,4 |
2,6 1,5 |
12,3 |
3,2 1,5 |
14,7 |
2,8 1,5 |
||||
Działdowo 148.23 H, T, M, + |
11,4 |
2,0 1,5 |
11,4 |
2,0 1,5 |
16,4 |
2,5 1,5 |
16,4 |
2,6 1,5 |
||||
Turza Wielka 157,95 H, + |
9,5 |
2,5 1,5 |
9,5 |
3,3 1,5 |
13,9 |
3,0 1,5 |
13,7 |
3,0 1,5 |
||||
Gralewo 162,04 H, + |
3,5 |
1,5 1,5 |
3,7 |
1,5 1,5 |
4,1 |
3,0 1,5 |
4,4 |
3,1 1,5 |
||||
Rybno Pom. 173,05 H, PP, + |
10,7 |
2,3 1,5 |
10,7 |
2,3 1,5 |
13,3 |
2,3 1,5 |
13,5 |
3,0 1,5 |
||||
Montowo 183,72 H, PP, + |
10,3 |
2,6 1,5 |
10,3 |
2,6 1,5 |
13,2 |
3,0 1,5 |
13,1 |
3,0 1,5 |
||||
Zajączkowo Lub. 189,50 H, PP + |
5,2 |
1,8 1,5 |
5,2 |
1,8 1,5 |
6,9 |
2,7 1,5 |
6,7 |
2,6 1,5 |
||||
Rakowice 195,80 H, PP, + |
5,5 |
1,5 1,5 |
5,5 |
1,5 1,5 |
6,6 |
3,0 1,5 |
6,5 |
3,2 1,5 |
7,6 |
0,4 0,5 |
||
IŁAWA 208,98 L, H, M, + |
12,6 |
2,3 1,5 |
12,6 |
2,3 1,5 |
18,0 |
2,8 1,5 |
17,6 |
2,9 1,5 |
16,0 |
0,5 0,5 |
Seria i obciążenie lokomotywy | ET21 - 2000 | ET22 - 3200 | ST44 - 1800 | Ty2 - 1300 | Ty2 - 350 | |||||||
Kilometraż zmiany szybkości | Szybkość max. w km/godz. | Nazwa i kilometraż osi posterunku ruchu lub posterunku ekspedycyjnego oraz znaki i skróty |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
Czas jazdy normalny | Rozruch Zatrzymanie |
70 | IŁAWA 208,98 L, H, M, + |
|||||||||||
Rakowice 195,80 H, PP, + |
12,6 |
2,3 1,5 |
12,6 |
2,3 1,5 |
17,5 |
2,8 1,5 |
17,5 |
2,8 1,5 |
16,0 |
0,5 0,5 | ||
Zajączkowo Lub. 189,50 H, PP + |
6,6 |
2,4 1,5 |
6,6 |
2,4 1,5 |
10,4 |
3,0 1,5 |
10,5 |
3,0 1,5 |
7,6 |
0,7 0,5 |
||
Montowo 183,72 H, PP, + |
6,1 |
2,4 1,5 |
6,1 |
2,4 1,5 |
9,5 |
2,5 1,5 |
9,5 |
2,6 1,5 |
||||
Rybno Pom. 173,05 H, PP, + |
11,4 |
2,5 1,5 |
11,4 |
2,5 1,5 |
16,5 |
3,0 1,5 |
16,6 |
3,2 1,5 |
||||
Gralewo 162,04 H, + |
10,4 |
2,1 1,5 |
10,4 |
2,1 1,5 |
14,2 |
2,8 1,5 |
14,3 |
2,9 1,5 |
||||
Turza Wielka 157,95 H, + |
4,5 |
2,5 1,5 |
4,5 |
2,5 1,5 |
7,1 |
3,0 1,5 |
7,1 |
3,0 1,5 |
||||
Działdowo 148.23 H, T, M, + |
8,7 |
1,8 1,5 |
8,7 |
1,8 1,5 |
10,9 |
2,6 1,5 |
11,0 |
2,8 1,5 |
||||
Iłowo 136.47 H, M, + |
11,2 |
2,0 1,5 |
11,2 |
2,0 1,5 |
15,2 |
2,8 1,5 |
15,3 |
2,3 1,5 |
||||
MŁAWA 130.39 H, R1, + |
7,4 |
2,6 1,5 |
7,4 |
2,6 1,5 |
8,2 |
3,0 1,5 |
9,0 |
2,5 1,5 |
Skorowidz numerów pociągów towarowych
Nr pociągu | Rodzaj pociągu i ilczba osi |
Wymagany procent masy hamującej | Relacja pociągu | Seria i obiciążenie lokomotywy |
Droga przebiegu |
IS 80/81 | TK | 35 | Iława - Smolniki - Iława | SM42 - 400 | Iława 8.50, Smolniki 9.00/9.14, Iława 9.24 |
IS 82/83 | TK | 35 | Iława - Smolniki - Iława | SM42 - 400 | Iława 16.59, Smolniki 17.09/17.25, Iława 17.35 |
1561 | TXE-120 | 41 | Warszawa Praga - Zajączkowo Tcz. | ET22 - 1200 | Mława 16.18, Iłowo 16.32/19.00 Iława 20.23/21.15 |
1987 | TKLS-120 | 41 | Iłowo - Grudziądz | ST44 - 1500 | Iłowo 16.39, Działdowo 16.45/17.55 |
2567 | TPNE-120 | 41 | Lublin - Iława | ET22 - 2600 | Mława 19.55, Iława 21.37 |
2581 | TNE-120 | 41 | Dęblin - Iława | ET22 - 2600 | Mława 3.31, Iława 5.25 |
5160 | TXE-120 | 41 | Zajączkowo Tcz. - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 3.35/5.15, Mława 6.45 |
5166 | TPNE-120 | 41 | Iława - Lublin Tatary | ET22 - 2100 | Iława 4.58, Mława 6.32 |
6073 | TZS-120 | 35 | Iłowo - Iława | ST44 - 1800 | Iłowo 13.30, Działdowo 13.51/15.06, Gralewo 15.35/16.29, Rybno Pom. 16.47/17.43, Montowo 18.10/20.03, Rakowice 20.23/21.01, Iława 21.24 |
6074 | TZS-120 | 35 | Iława - Iłowo | ST44 - 1800 | Iława 14.53, Rakowice 15.15,16.55, Montowo 17.20/17.58, Rybno Pom. 18.19/19.04, Gralewo 19.23/20.45, Działdowo 21.09/22.21, Iłowo 22.41 |
6084 | TBE-120 | 41 | Iława - Iłowo | ET22 - 2600 | Iława 11.12 - Iłowo 13.00 |
15091 | TME-120 | 41 | Małaszewice - Iława | ET22 - 1800 | Mława 11.52, Iława 13.45 |
15261 | TXE-120 | 41 | Warszawa Gł. Tow. - Gdynia Port | ET22 - 1200 | Mława 21.31, Iłowo 21.40/22.51, Montowo 0.04/1.10 Iława 1.39/2.25 |
15281 | TNE-120 | 41 | Warszawa Praga - Zajączkowo Tcz. | ET22 - 2100 | Mława 5.52, Iława 7.33/9.10 |
15283 | TNE-120 | 41 | Warszawa Praga - Zajączkowo Tcz. | ET22 - 2100 | Mława 13.55, Iława 15.52 |
15291 | TNE-120 | 41 | Warszawa Praga - Touń Tow. | ET22 - 2400 | Mława 11.52, Iława 13.45/15.33 |
15293 | TNE-120 | 41 | Warszawa Praga - Touń Tow. | ET22 - 2400 | Mława 17.38/19.06, Iława 20.56/23.50 |
15681 | TME-120 | 41 | Warszawa Gł. Tow. - Gralewo | ET22 - 1800 | Mława 4.45, Gralewo 5.20 |
15691 | TKLE-120 | 41 | Warszawa Praga - Iława | ET22 - 2600 | Mława 13.26/14.13, Iłowo 14.30/15.42, Działdowo 16.00/17.50, Gralewo 18.10/19.05, Iława 20.03 |
15693 | TKLE-120 | 41 | Warszawa Praga - Iława | ET22 - 2600 | Mława 0.47/2.34, Iłowo 2.50/5.15, Iława 6.35 |
15695 | TKLE-120 | 41 | Warszawa Praga - Iława | ET22 - 2600 | Mława 4.15/5.06, Iłowo 5.22/6.21, Iława 9.04 |
15889 | TME-120 | 41 | Warszawa Praga - Gdynia Port | ET22 - 1200 | Mława 17.38/19.06, Iława 20.59/23.00 |
25481 | TME-120 | 41 | Chmielów - Gdynia Port | ET22 - 2600 | Mława 2.41/3.58, Iława 5.25/6.50 |
25483 | TME-120 | 41 | Chmielów - Iława | ET22 - 2500 | Mława 7.56, Iława 10.25 |
25581 | TME-120 | 41 | Ożarów - Gdańsk Port Płn. | ET22 - 2500 | Mława 23.21, Iława 1.39 |
25583 | TME-120 | 41 | Ożarów - Gdynia Port | ET22 - 2500 | Mława 7.56, Iława 10.25 |
25681 | TME-120 | 41 | Chełm (Rejowiec) - Gdynia Port | ET22 - 2600 | Mława 1.49, Iława 3.38/4.15 |
25683 | TME-120 | 41 | Chełm (Rejowiec) - Gdynia Port | ET22 - 2600 | Mława 9.23, Iława 10.53/11.36 |
25781 | TME-120 | 41 | Puławy - Iława | ET22 - 2600 | Mława 9.23, Iława 10.53 |
25787 | TME-120 | 41 | Lublin - Iława | ET22 - 2600 | Mława 5.24, Iława 5.38/6.21, Iława 9.04 |
25791 | TME-120 | 41 | Dęblin - Iława | ET22 - 2600 | Mława 16.07, Iława 18.07 |
35781 | TME-120 | 41 | Jasło - Kwidzyn | ET22 - 1600 | Mława 23.21, Iława 1.39 |
50060 | TME-120 | 55 | Iłowo - Łazy | ET22 - 1000 | Iłowo 10.03, Mława 10.18 |
50062 | TME-120 | 55 | Działdowo - Łazy | ET22 - 1000 | Działdowo 15.50, Iłowo 16.05/18.53, Mława 19.07 |
51064 | TXE-120 | 41 | Gdynia Port - Warszawa Gł. Tow. | ET22 - 1200 | Iława 1.57/2.48, Działdowo 4.18/5.35, Mława 6.08 |
51082 | TBE-120 | 41 | Iłowo - Warszawa Praga | ET22 - 1200 | Iłowo 22.36, Mława 22.54 |
51086 | TBE-120 | 41 | Iława - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 1.40, Iłowo 3.05/4.29, Mława 4.41/7.03 |
51090 | TKLE-120 | 41 | Iława - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 15.59, Iłowo 17.49/19.10, Mława 19.25/22.20 |
51092 | TKLE-120 | 41 | Iława - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 10.15, Iłowo 11.38/12.36, Mława 12.50/14.15 |
51680 | TME-120 | 41 | Gdynia Port - Warszawa Praga | ET22 - 2100 | Iława 6.00/8.33, Mława 9.58 |
51684 | TME-120 | 41 | Gralewo - Warszawa Gd. | ET22 - 2100 | Gralewo 6.43, Iłowo 7.14/8.54, Mława 9.09 |
51686 | TME-120 | 41 | Zajączkowo Tcz. - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 6.32/8.50, Iłowo 10.10/11.29, Mława 11.34 |
51688 | TME-120 | 41 | Zajączkowo Tcz. - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 8.58/9.58, Mława 11.16 |
51692 | TME-120 | 41 | Gdynia Port - Warszawa Praga | ET22 - 2100 | Iława 9.35/9.58, Mława 11.16 |
51694 | TME-120 | 41 | Targowska Wola - Warszawa Praga | ET22 - 2000 | Działdowo 6.23/9.03, Mława 9.36 |
51696 | TME-120 | 41 | Gdańsk Prot Płn. - Warszawa Praga | ET22 - 2600 | Iława 0.40/1.20, Mława 2.56 |
51882 | TNE-120 | 41 | Toruń Tow. - Warszawa Praga | ET22 - 2400 | Iława 21.34/22.40, Działdowo 23.49/0.51, Mława 1.15/2.25 |
52282 | TME-120 | 41 | Zajączkowo Tcz. - Lublin | ET22 - 2100 | Iława 22.06/22.40, Działdowo 23.49/0.51, Mława 1.15/2.25 |
52284 | TNE-120 | 41 | Iława - Lublin Tatary | ET22 - 2400 | Iława 14.30, Mława 15.48 |
52286 | TME-120 | 41 | Gdynia Port - Lublin Tatary | ET22 - 2600 | Iława 11.34/11.50, Mława 13.31 |
52288 | TME-120 | 41 | Gdańsk Port Płn. - Lublin Tatary | ET22 - 2600 | Iława 9.35/9.58, Mława 11.16 |
52686 | TME-120 | 41 | Zajączkowo Tcz. - Chełm | ET22 - 1000 | Iława 12.08/13.05, Mława 14.49 |
52692 | TME-120 | 41 | Iława - Sitkówka (Ożarów) | ET22 - 1000 | Iława 9.23, Mława 10.50 |
53782 | TME-80 | 41 | Kwidzyn - Jasło | ET22 - 800 | Iława 11.24, Mława 13.03 |
58393 | TME-120 | 41 | Świercze - Piła | ET22 - 1500 | Mława 14.50, Działdowo 15.15/17.22 |
60183 | TBE-120 | 41 | Iłowo - Zajączkowo Tcz. | ET22 - 2600 | Iłowo 5.31, Iława 6.53/10.02 |
60792 | TNE-120 | 41 | Iława - Iłowo | ET22 - 2600 | Iława 4.30, Działdowo 5.40/6.43, Iłowo 6.58 |
81190 | TME-120 | 41 | Piła - Warszawa Praga | ET22 - 2000 | Iława 13.55, Mława 15.21 |
85390 | TNE-120 | 41 | Piła - Świercze | ET22 - 1800 | Działdowo 23.46/2.24, Mława 2.52 |
94390/1 | TKLS-42 | 36 | Iława - Lubawa | SM42 - 800 | Iława 5.57, Zajączkowo Lub. 6.40 |
94392/3 | TKLS-42 | 45 | Lubawa - Iława | SM42 - 600 | Zajączkowo Lub. 8.24/8.51, Rakowice 9.03/11.17, Iława 11.36 |
94991 | TMS-97 | 41 | Szczytno - Kwidzyn | ST44 - 900 | Działdowo 13.05/14.15, Iława 15.52/16.10 |
94992 | TMS-97 | 41 | Kwidzyn - Szczytno | ST44 - 900 | Iława 10.30/11.32, Działdowo 12.45/14.00 |
97081 | TNE-120 | 41 | Iłowo - Olsztyn Wsch. | ET22 - 1800 | Iłowo 16.39, Działdowo 16.45/17.40 |
97280 | TBE-120 | 41 | Nidzica - Iłowo | ET22 - 2400 | Działdowo 2.10/2.24, Iłowo 2.40 |
97281 | TBE-120 | 41 | Iłowo - Nidzica | ET22 - 2500 | Iłowo 8.19, Działdowo - 8.34/10.00 |
97282 | TKLS-120 | 41 | Nidzica - Iłowo | ST44 - 2400 | Działdowo 15.38/18.42, Iłowo 18.57 |
97282 | TKLS-120 | 41 | Iłowo - Nidzica | ST44 - 2500 | Iłowo 21.30, Działdowo - 21.45/23.00 |